wtorek, 22 kwietnia 2014

Brązy i beże

Wybuchowe pudełko dla jubilata z okazji 70-tych urodzin.
Z uwagi na okazję, wybrałam tonację beżowo-brązową - dzięki temu pudełko nabrało statecznego, eleganckiego charakteru.
Znacznie łatwiej tworzy się wersje pudełek dla dzieci :) Tym razem wyzwaniem okazało się unikanie wszelkiego rodzaju wstążek, kwiatków i motylków. Długo zastanawiałam się, jak udekorować wieczko pudełka. Postawiłam na rozetkę, która godnie zastąpiła kokardki, a jedynymi kwiatowymi elementami są wykończenia tortu.
Niestety, zdjęcia robiłam późnym popołudniem deszczowego dnia i zupełnie nie oddają kolorów.





10 komentarzy:

  1. Cudeńka tworzysz Moja Droga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprostałaś wyzwaniu w 100% - jubilat z pewnością był bardzo zadowolony ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Jestem pełna podziwu dla Twojej pomysłowości, staranności wykonania jak i nakładu pracy, który musisz włożyć w te swoje małe dzieła sztuki. Wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, i świetnie sobie poradziłaś z męskim tematem:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba Twoja wersja męskiego tortu. świetnie sobie poradziłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie jest :) Bardzo wyważone i jak na mój gust idealne dla 70-latka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, elegancko, idealnie wpasowane w okazję :) a tort idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełka z tortami są po prostu fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń