niedziela, 2 lutego 2014

Pierwszy exploding box


Forma typu exploding box oczarowała mnie dawno temu. Nadarzyła się w końcu wyjątkowa okazja, żeby zmierzyć się z nią po raz pierwszy. Od początku wiedziałam, że to nie będzie łatwe zadanie, jednak nie spodziewałam się, że aż tak...

Tym sposobem, po trzech dniach walki z papierem, powstało pudełeczko dla małego Filipka :)








Do kompletu zrobiłam jeszcze rameczkę na pamiątkowe zdjęcie maleństwa - użyłam tych samych papierów, co w pudełeczku w formie decoupage :)




Drobiazg został zapakowany i wysłany w daleką podróż... Mam nadzieję, że kiedy dotrze na miejsce, będzie miłą niespodzianką zarówno dla rodziców maleństwa, jak i Filipka, kiedy już podrośnie i przyjrzy się rękoczynom dalekiej ciotki. Oby nie był zbyt surowym krytykiem dla tych pierwszych prób pudełkowych ;)

17 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci to wyszło :) Świetne pudełko i piękny wózeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No po prostu przepiękne! Wygląda ślicznie i elegancko. Wyobrażam sobie ile włożyłaś w to pracy, ale efekt jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to piękne! Nie wiedziałam, że jest coś takiego jak exploding box. Wózeczek jest przeuroczy. Osobiście zaniemówiłabym z zachwytu dostając taki cudowny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jedno z piękniejszych pudełeczek jakie widziałam. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko jest przepiękne, a na pewno będzie rewelacyjną pamiatką!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No prześliczne Ci wyszło, nie mogę wyjść z podziwu :))) Piękny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy a jaki piękny. Cały komplecik na pewno zachwyci obdarowanych i będzie świetna pamiątką. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poradziłaś sobie świetnie :)
    Box z zewnątrz delikatny i skromny , a wewnątrz ..... to już zupełnie inna bajka :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały box jak na pierwszy raz brawo wozek cudowny i rameczka też

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełeczko - a wózek - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wózek :) wogóle wszystko piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne - ale czad
    z pozdrowieniami, El

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny komplet! Ramka bardzo fajnie uzupełnia boxik- wózeczek wyszedł rewelka!

    OdpowiedzUsuń