czwartek, 2 stycznia 2014

Ceramiczne


Odrobina ceramicznych zaległości w tonacji różowej :)


Szare oliwki i oponki różowego howlitu, wykończone elementami platerowanymi i posrebrzanymi.


Paryska bransoletka z ceramiki w różnych wielkościach z zawieszką. Nieco ciężka, ale wygodna :)




Delikatna bransoletka z ceramiki w kolorze opalizującym fioletowym i - uwaga - różu indyjskiego. Ta nazwa mnie urzekła :)


Bransoletka na skórzanym rzemieniu z opalizujących śliwkowych oponek. Lekka i pięknie odbija światło :)


A z okazji Nowego Roku,
wszystkim życzę zapału do pracy, 
niekończących się pokładów kreatywności,
chętnej do współpracy tak zwanej Weny Twórczej
oraz stale powracającej radości z tworzenia :)


9 komentarzy:

  1. Wszystkie mi się podobają, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ śliczności! Szczególnie pierwsza i druga przypadły mi do gustu. A róż indyjski odkryłam w pomadce i błyszczyku ;-)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są piękne ale mnie się najbardziej podoba ta paryska z ceramiki :) Wszystkiego dobrego w 2014 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki :)))))
    Mnie urzekła szczególnie ta bransoletka w tonacji różu indyjskiego. Achhhh :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. I oczywiście jak to ze sklerotyczkami bywa, zapomniałam złożyć noworoczne życzenia , co niniejszym czynię: Niech się darzy w tym 2014 roku :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie sa sliczne, ale paryska to strzał w 10;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;-D! Bransoletki świetne, mi szczególnie przypadła do gustu ta ostatnia! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne bransoletki, A ta ostatnia cudo. Wszystkiego dobrego w nowym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne bransoletki, bardzo lubię ceramikę i świetne połączenie kolorów.
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku - samych cudownych i twórczych dni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń