piątek, 13 grudnia 2013

Wycieczka do Paryża


Wycieczka do Paryża palcem po mapie... :)





Mam słabość do jasnego, naturalnego drewna. Dlatego też kiedy już zbieram się na odwagę, żeby zrobić coś z kategorii decoupage, większość przestrzeni pozostawiam pokrytą wyłącznie bezbarwnym lakierem.
Wykonanie pudełka zajęło mi... miesiąc. Oczywiście z wieloma przerwami, począwszy od imprez rodzinnych a na grypie skończywszy. Wczoraj dokonałam ostatnich pociągnięć lakierem we wnętrzu pudełeczka i oto jest :)


17 komentarzy:

  1. Ślicznie ci wyszła :) Myślę, że to odwleczenie w czasie z wykończeniem wyszło jej na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróż (skrzyneczka) elegancka i romantyczna zarazem :-)
    Ładnie wpasowały się te zawijaskowe ozdobniki - całość podoba mi się i podziwiam, że potrafisz powstrzymać się przed pokryciem całej powierzchni (to wcale nie łatwe!).

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę .... dawkujesz nam swoje możliwości :))))))
    Jak się jest zdolnym to ze wszystkim można sobie poradzić.
    Super skrzyneczka i wcale się nie dziwię, że zachowujesz dużo z jej naturalnego piękna .
    Ciekawa jestem czym nas zaskoczysz kolejnym razem :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Podziwiam za cierpliwość, miesiąc to strasznie długo (i dla tego już się nie bawię decoupage bo zawsze było trzeba czekać przed wykonaniem następnego kroku). Podoba mi się ta naturalność i surowość drewna i te bordery drewniane. No po prostu piękna w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbym się przeniosła do Paryża, siedząc w jakiejś kawiarence, popijając pyszną kawę i oglądając wieżę Eiffla. Śliczna szkatułka !Teraz już tylko włożyć do niej coś równie paryskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, i bardzo, bardzo romantyczna.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Parysko klimatyczna piękność...ktokolwiek będzie z niej korzystał-podróż ulicami Paryża zapachnie przy każdym otwarciu skrzyneczki...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkatułka jak z Paryża- czyżby jakiś wyjazd się kroił?

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkatułka jest prześliczna, jak będę miała swój dom to napewno zamówię u Ciebie kilka takich cudownych szkatułek :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna jest! Pięknie wykonana, zachwyciła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna szkatułeczka- niby prościutka- aa ma w sobie coś, co przyciąga uwagę. Bardzo mi się podoba motyw francuski i wykorzystanie tekturek. Ja się zabieram za moje pierwsze pudełeczko jak pies do jeża, ale chyba będzie to raczej oklejanie niż decoupage...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba, wzór na niej jest taki delikatny i eteryczny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna jest ta skrzyneczka :) naturalne, surowe drewno też uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna szkatułka, bardzo stylowa ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna, taka delikatna. Uwielbiam Paryż, a dzięki Tobie można się tam przenieść nie wychodząc z domu.

    OdpowiedzUsuń