poniedziałek, 2 grudnia 2013

Urodzinowa

Po raz pierwszy zmierzyłam się z kartką otwieraną w ten sposób. Dzięki przypływowi tak zwanej weny twórczej, całkiem zgrabnie poszło przygotowanie elementów. Zdecydowałam się na taką nieco inną formę, żeby prosta i skromna kartka prezentowała się godnie w stosunku do okazji, na którą powstała.

A okazją są 60-te urodziny mojego Taty. Solenizantowi się podobała, a to najważniejsze :)

Oczywiście w całym urodzinowym zamieszaniu nie zdążyłam zrobić zdjęcia wnętrza kartki po otwarciu, ale może uda mi się to naprawić ;)






10 komentarzy:

  1. Śliczna kartka i przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetna i jak dla Pana idealna, ponieważ nie jest przesadnie przyozdobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygraj romantyczny notes wykonany metodą metodą scrapbookingu, idealny na prezent pod choinkę.

    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-przepiekny-notes-wykonany-metoda-metoda-scrapbookingu/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne dobrana kolorystyka, podoba mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta kartka :) kolory cudowne
    PS. Widelcowa kokardka :) http://www.handimania.com/diy/tiny-bow.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, że sięgasz po coraz to nowe formy :)))
    Trudno się robi kartki dla mężczyzn, dlatego wielki szacun dla Ciebie.
    Kartka nienaciapana, jak najbardziej adekwatna do uroczystości, a tata z pewnością był nią zachwycony.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna, wszystko pięknie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej piękna i jak fajnie kolorki połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń