wtorek, 24 grudnia 2013

Świątecznie


Ostatni tydzień należał do tych zwariowanych - ale u kogo taki nie był? :)
I chociaż należał do twórczych (oczywiście żaden z tworów nie doczekał się zdjęć), tym razem chciałam pokazać dzieła innych osób, które skradły moje serce  :)

Ten śliczny szyszkowy stroik wykonała Silent Madeleine. Podbił moje serce od pierwszego spojrzenia :) I nie tylko moje, bo jego braciszek powędrował aż na drugi koniec Polski. Ach, co to było za pakowanie, żeby dotarł szczęśliwie... ;)





W tym roku na naszej choince zagościły piękne aniołki. Aniołki wykonała Oliwia Art Deko.  Po otwarciu paczuszki z anielską przesyłką nie mogłam uwierzyć, że te maleństwa są tak śliczne - jeszcze ładniejsze niż na zdjęciach! Wciąż nie mogę się nimi nacieszyć :)



Pogodnych i radosnych Świąt, 
pachnących pomarańczami, piernikiem i cynamonem,
upływających w ciepłej, pełnej miłości i zrozumienia atmosferze,
przynoszących spokój, wytchnienie i pozytywne myśli,
życzy Wiosenna Szkatułka :)

2 komentarze:

  1. Niech wraz z Bożą Dzieciną dni szczęśliwie płyną,a pokój jak gwiazdka niech świeci Tobie i Twojej rodzinie. Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń