sobota, 28 grudnia 2013

Skórzana torba

Kolejny zwariowany tydzień za nami - a końca nie widać :)
Mam nadzieję, że w końcu się zmobilizuję i zrobię zdjęcia biżuterii, którą chciałam tu pokazać.
Tymczasem mam coś z zupełnie innej bajki.

Torba skórzana, w całości wykonana ręcznie - od przygotowania skóry, poprzez jej tłoczenie, malowanie, szycie, impregnowanie i co tam jeszcze się po drodze działo, a o czym nie mam pojęcia :)
Torba jest sporych rozmiarów, mieści w sobie format A4, a nawet nieco więcej.







Torba jest dziełem mojego brata, który uprzejmie zezwolił mi na pochwalenie się jego dokonaniami.
A że jestem dumna z jego "rękoczynów", to z pewnością jeszcze się tu pojawią :)

Zainteresowanych wyrobami Krasnoludzkiej Faktorii zapraszam TUTAJ :)

12 komentarzy:

  1. Piękna. Gratuluję bratu zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szacuneczek dla brata, mistrzostwo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna rodzinka :-). Torba unikalna, pewnie świetnie nada się również na laptopa - aż chce się zobaczyć środek. Te tłoczenia są bardzo przyjemne, powiem szczerze chętnie zobaczyłabym podobną wersję ale w typie listonoszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, brat jest bardzo utalentowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba jest świetna, chyba macie talent w genach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No zdolna rodzinka, nie ma co :) Świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku...przepiękna, idealna.... Możesz pogratulować bratu zdolności;) Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo- torba niesamowita- widać, że genetycznie jesteście "obciążeni" talentami artystycznymi ;-D !!!! Pogratuluj Bratu zdolności ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Och niesamowita! Gratuluję Twojemu bratu zdolności. :)

    OdpowiedzUsuń