sobota, 7 grudnia 2013

Duża rzecz

Jakiś czas temu przygotowałam trzy naszyjniki, których centralnym punktem są duże, ceramiczne kule (32 mm). Wykonane w całości na sznurkach i węzełkach. Szarość ożywiłam czerwienią i pomarańczem, a w trzecim podejściu całość utrzymana jest w dosyć stonowanej kolorystyce. Ostatnio najbardziej przemawiają do mnie proste formy i zestawienia, stąd takie kombinacje. Naszyjniki mają już swoje nowe właścicielki, więc chyba prostota przemawia nie tylko do mnie :)






10 komentarzy:

  1. Prostota, wbrew pozorom ma dużo uroku. Wcale się nie dziwię, że naszyjniki mają już swoje właścicielki.
    A mnie najbardziej podoba się ten pierwszy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też podoba sie właśnie w nich ta prosta forma. śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygraj notatnik różowo-błękitny w romantycznym stylu, idealny upominek pod choinkę!

    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-przepiekny-notes-wykonany-metoda-metoda-scrapbookingu/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prościutki- ale baaardzo urocze- a pierwszy zestaw kolorystyczny to już całkiem mój ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię prostotę:-) Połaczenia kolorów świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam porcelanę, naszyjniki mają dużo uroku;-) Ostatni zestaw kolorystyczny jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja biżuteria jest prześliczna, i nie tylko o tych zestawach mówię - bo co sięgnę głębiej to się zachwycę :). Super

    OdpowiedzUsuń