czwartek, 14 listopada 2013

Śnieżynki

Za oknami świeci piękne słoneczko, a tymczasem na blogu goszczą zimowe karteczki.
Bohaterem stworzonych w tym tygodniu kartek jest dziurkacz-śnieżynka, który po wielu poszukiwaniach w końcu zagościł w mojej szufladzie :)





Karteczka w błękitnych szarościach, a w roli głównej choinka-śnieżynka, udekorowana półperełkami.



Karteczka na bazie pięknego papieru w delikatne płatki śniegu. Początkowo miała wyglądać zupełnie inaczej, ale od tego są plany, żeby je zmieniać. Chciałam spróbować wykonać poszarpane brzegi. Nigdy bym nie przypuszczała, że artystyczne "psucie" kartki wcale nie jest takie proste ;)


19 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu chciałam zrobić kartkę z poszarpanymi brzegami i poległam ;).
    Pierwsza kartka jest świetna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jak pięknie się rozwijasz :))) Świetna kartka z choinką w roli głównej :)
    Ja "szarpię" brzegi używając skalpela.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudna ta śnieżynkowa choinka. Wygląda jak z koronki. Śliczna. Karteczka też bardzo mi się podoba. Intrygują mnie na niej te złote śnieżynki. Też są z papieru? Masz prawdziwy talent do tego typu prac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zakochałam w tej pierwszej z choinką. No jest cudna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudaśne te kateczki! Dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna ta kartka z choinką :) miodzio

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kartki są zachwycające! Chylę czoła :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki. Świetny patent na choinkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomyliły mi się posty, bo dwa na raz otworzyłam :D śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pełnia delikatności i lekkości,śliczne,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknisie ;)
    Naprawde cudne,aż sama bym chciała tak dostać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne :) co nowsza to ładniejsza, a ta choineczka ze śnieżynek przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki robisz:) Ta ze śnieżynek urzekająca:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna śnieżynkowa choineczka! Taka praca wymaga dużej precyzji i pomysłu, coś już wiem na ten temat bo wspólnie z synkiem próbowaliśmy wykonać świąteczną kartkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne kartki, bardzo lubię tak zrobioną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna kartka z choinką, taka delikatna:)

    OdpowiedzUsuń