piątek, 8 listopada 2013

Pomarańczowe dekoracje

Od dawna zabierałam się za stworzenie jesiennych dekoracji. Szyszki zebrałam już na początku października - długo przyszło im czekać na swoją kolej. Potem pochłonęły mnie kartki, biżuteria... i nagle okazało się, że już listopad.
W ostatnim tygodniu pogoda nas nie rozpieszczała, więc nadszedł czas na stworzenie własnych jesiennych umilaczy  :)
W roli głównej szyszki i suszone pomarańcze, a także pachnący anyż. Kompozycja jeszcze jesienna, z nutą świątecznych zapachów.

Z racji tego, że w końcu złapałam słońce, zrobiłam baaardzo dużo zdjęć :)





 I rzut oka do środeczka :)


W podobnym tonie powstał również dekoracyjny słoiczek :)



I na koniec kompozycja z pachnącymi cynamonem i jabłkami świeczkami :)






Witam serdecznie nowych obserwatorów na blogu - niezmiernie mi miło Was gościć :)

13 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszły :) jeszcze takie jesienne, a już takie świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane kompozycje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są
    Z niczego można stworzyć takie cudeńka ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienno - świąteczne! Mój komputer zapachniał pomarańczami z cynamonem..mmm...:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kompozycje takie bardzo ciepłe- świąteczne! Podoba mi się jak światło prześwieca przez pomarańcze- takie mini witrażyki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudownie kompozycje, takie jesienno-świąteczne, aż mi się takie zamarzyły i chyba odgapie ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pachnie taka kompozycja. I jeszcze jest śliczną ozdobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zapach pomarańczy w święta :) Pięknie wygląda i jeszcze lepiej pewnie pachnie :) ja w tym roku taką szyszkę znalazłam tylko jedną (!) chyba za późno wzięłam się za szukanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świątecznie...;) Piękne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachniało świętami :D Dekoracje są przepiękne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne :) a te świeczki są cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zapachniało mi świętami!!!!

    OdpowiedzUsuń