niedziela, 17 listopada 2013

Kropeczki

Zaległe karteczki w kropeczki :)
Zrobiłam je już jakiś czas temu, ale nie miałam okazji zrobić zdjęć. Karteczki to moje kolejne próby wykorzystania nowych materiałów i zabawy warstwami. Nie są zbyt skomplikowane, ale znów przy okazji nauczyłam się czegoś nowego. W roli głównej - papier w kropeczki.





I jeszcze karteczka z życzeniami urodzinowymi, którą pierwotnie chciałam zgłosić do wyzwania, ale zabrakło mi kilku godzin - a właściwie światła, żeby zrobić zdjęcie :)
Kropeczkowy papier sprawdził się zarówno w wydaniu świątecznym jak i urodzinowym. Papier pochodzi z kolekcji Warm Memories z Rapakivi :)




12 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze, że nie są napuszone tymi wszystkimi wycinankami, kokardkami, cudami- wiankami czy Bóg wie czym jeszcze. Są śliczne. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz wyłączyć tą weryfikację obrazkową :/ ?

      Usuń
    2. Nawet nie zauważyłam, że znów się włączyła, ale już się jej pozbyłam :) Dziękuję za zwrócenie uwagi. I za komentarz, bardzo mi miło i cieszę się, że się podobają. Miłe słowa zawsze działają motywująco - zwłaszcza na początku przygody z nowym wyzwaniem :)

      Usuń
  2. Są cudowne! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie piękne :) eleganckie i cudne te napisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne. szczególnie ta pierwsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki, zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki tworzysz :) ta pierwsza podoba mi się najbardziej :)
    PS. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne wszystkie, szczególnie pierwsza mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kartki! mnie też ta pierwsza najbardziej zachwyciła i urzekła!

    Pozdrawiam,
    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń