niedziela, 24 listopada 2013

Gwiazdki, śnieżynki...

Zbliżający się czas świąteczno-zimowy to wyjątkowo wdzięczny temat twórczy :) I to chyba w każdej dziedzinie rękodzieła. Dzisiaj wysyp świątecznych karteczek. W końcu znalazłam czas, żeby zamknąć się w swoim pokoju, rozłożyć papiery i zająć się czymś przyjemnym po tym trudnym tygodniu.
Kartki tworzyły się same. Gorzej z wykonaniem zdjęć. Niestety, mój aparat nie należy do zaawansowanych technicznie, więc mimo konstrukcji oświetleniowej godnej szalonego naukowca, zdjęcia wyglądają marnie. Tak czy inaczej, zapraszam do obejrzenia :)








Zaprzyjaźniłam się z szarpanymi brzegami i warstwami. Z tych dwóch jestem naprawdę zadowolona i już cieszę się na myśl o tym, komu je podaruję :)




Powyższe trzy karteczki chciałabym zgłosić na Listopadowy Fanboard organizowany przez Rapakivi, skąd pochodzą papiery (ten kropeczkowy jest chyba moim ulubionym:)) i półperełki.




Dziękuję wszystkim za bardzo miłe komentarze - są niezwykle zachęcające i mobilizują do kontynuacji papierowej przygody :)
Dziękuję też za wyróżnienia, które zostały przyznane w tym tygodniu. W miarę możliwości postaram się na wszystkie w najbliższych dniach odpowiedzieć. Przede mną bardzo twórcze dwa tygodnie, gdyż czeka mnie realizacja kilku przedświątecznych zamówień, ale mam nadzieję, że znajdę czas na wszystko :)

12 komentarzy:

  1. Wszystkie są piękne. Proste i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i proste :) Wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z wykorzystaniem gwiazdek na choinkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Przedostatnia najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te są jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz powód do tego, żeby być dumna i zadowolona ze wszystkich karteczek, bo są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, klimatyczne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mojego bloga po wyróżnienie :)
    http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, cieplutkie. Świetny pomysł na choinkę z gwiazdeczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. papier w kropeczki jest rzeczywiście przecudny, moimi ulubieńcami są: karteczka czerwona i ta karteczka z szopką jest bossssska! Masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki jak zwykle pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! I choina z gwiazdek.... świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń