czwartek, 7 listopada 2013

Czerwone kwiaty

Ostatnio pochłonęło mnie kartkowanie, więc dzisiaj dla odmiany coś z biżuterii.
Bransoletka wykonana z naturalnej skóry, ręcznie malowanej i zaimpregnowanej. Kwiatowy wzór został wykonany wypalarką.
Niestety, nie zdążyłam złapać słońca do zdjęć. Jak tylko się pojawi, wymienię aktualne na ładniejsze :)







Bransoletkę chciałabym zgłosić do wyzwania Kreatywnego Kufra - Minimalizm

http://kreatywnykufer.blogspot.com/2013/10/wyzwanie-tematyczne-style-minimalizm.html

13 komentarzy:

  1. To się nazywa oryginalna bizuteria!!! Wspaniały pomysł:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bransoleta - uwielbiam czerwony kolor więc podwójnie mi się podoba :) Co do zdjęć to też miałam dziś ten problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypalona, ręcznie malowana... wow! Pełen szacun. Bransoletka jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie rzeczy! Bransoletka w pięknej czerwieni, niby prosta, a jednak ten kolor i wzór czyni ją bardzo unikalną. Nigdy nie posługiwałam się wypalarką, tym bardziej doceniam całą pracę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna i w pięknym kolorze, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna, trzymam za nią kciuki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękna :) Trzymam kciuki za wygraną w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna bransoletka. :)
    Trzymam kciuki za wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tu dużo mówić -bransoletka jest świetna i piękna! Prosta, ale ma to coś... Trafia w mój "styl";)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna ozdoba! Prosta a zarazem dekoracyjna!

    OdpowiedzUsuń