czwartek, 24 października 2013

Kartkowanie po raz pierwszy

Od dawna marzyło mi się tworzenie własnych kartek okolicznościowych. Podziwiałam prace innych, ale nigdy nie nabrałam odwagi na zmierzenie się z tym zadaniem osobiście. W tym roku jednak postanowiłam zaopatrzyć się w podstawowe materiały i stworzyć coś swojego.

Oto skromny efekt mojego pierwszego spotkania z kartkowaniem :)



A kartka choinkowa to efekt presji wywieranej przez Ziomcia, moją Konsultantkę Do Spraw Wszelakich ("zrób zieloną kartkę, zrób zieloną z choinką, zrób... no w końcu zielona kartka!"), którą w tym miejscu serdecznie pozdrawiam :)



6 komentarzy:

  1. Jak na pierwsze podejście to bardzo ładne kartki stworzyłaś. Powiało już u Ciebie nastrojem świątecznym. Tak lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta z choineczką mnie zauroczyła, śliczne kartki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to mówią: Pierwsze koty za płoty :)
    Zdolności Ci nie brakuje i mam nadzieję, że zabawa w kartkowanie (i nie tylko) wciągnie Cię na dobre :)))
    Rewelacyjna bransoletka winogronowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki :) debiut udany, tylko pogratulować :) Ta z choinką podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To debiut ? są prześliczne !!! Pierwsza jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! :) Gratuluję umiejętności i talentu :) Bardzo mi się tu podoba :) Zostaję na dłużej i zapisuję się do członków :)
    A.J. z http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń