środa, 30 października 2013

Kartkowanie po raz drugi

Sezon na świąteczne kartki rozpoczął się na dobre. Pojawiają się coraz piękniejsze prace, a różnorodność  form, kształtów i pomysłów nie ma końca :)
Ilość pięknych prac zmobilizowała mnie do działania i tym sposobem powstały kolejne dwie karteczki.
Póki co, mój warsztat do "tworzenia" kartek jest bardzo skromny. Z zazdrością spoglądam na wykrojnikowe cuda, mając do dyspozycji jedynie swoje ulubione nożyczki i dziurkacz. Tak bardzo przydałyby mi się śnieżynki... ;)
No, ale od czegoś trzeba zacząć. Wymyśliłam, jak zrobić ozdobny brzeg kartki bez wykrojników, to śnieżynki też wymyślę ;)






5 komentarzy:

  1. Jakie śliczne, a ta czerwona bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z reniferami jest przepiękna! :) Ile czasu (mniej więcej) zajmuje zrobienie takich kartek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się uczę - to początek mojej przygody z tworzeniem kartek. Zrobienie jednej zajmuje mi bardzo dużo czasu. Ta z reniferami pochłonęła mnie na dobre dwie godziny, choć pewnie nie wygląda na tyle :)

      Usuń
  3. Może i nie wygląda, ale domyślam się, że jest czasochłonna - raz podjęłam się zrobienia kartki i spasowałam :) a wydaje się to być takie łatwe :)

    OdpowiedzUsuń