poniedziałek, 30 września 2013

Szkatułkowe Szkatułki


Dzisiaj chciałam pokazać Wam coś innego niż biżuterię. Chciałam pokazać szkatułki :)

Sztuka decoupage zachwyca mnie na każdym kroku. Niestety, dobre chęci nie wystarczą, żeby ozdabiane przeze mnie przedmioty wyglądały tak pięknie jak te, które podziwiam :)

Mimo tego, wciąż tli się we mnie odrobina zapału i od czasu do czasu próbuję się zmierzyć z tą trudną sztuką. Efekty nie są imponujące, ale nadrabiam dobrymi chęciami :D

Pocztówka z Paryża :)
Papier ryżowy, farby akrylowe, werniks, lakier... i dużo cierpliwości, której pod koniec już mi zaczynało brakować :P






A to mój pierwszy "wytwór", przy wykonaniu którego popełniłam wszystkie możliwe błędy :D
 Za każdym razem, kiedy patrzę na tę szkatułkę łapię się za głowę. Pudełko jednak jest zgrabne i z przegródkami, świetnie nadaje się do przechowywania biżuterii i w tym też celu mi służy :)



Chylę czoła przed wszystkimi, którzy zapanowali nad sztuką decoupage :)

3 komentarze:

  1. Ćwiczenie czyni mistrza :) a mi się podobają i czekam na kolejne szkatułki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no coś ty, efekt świetny
    a błędy?
    jak to powiadają starzy indianie:"- głupi sie nie pozna mądry pomyśli, że tak trzeba..."

    OdpowiedzUsuń